Jobbkväll.

Akilles har blivit bra igen, det känns himla skönt. Befriande.
I torsdags åkte jag +några till hem till Maria (s föräldrar) och tittade på hennes kaniner, åt mat och hade allmänt trevligt.
Det blev en hel del prat om jobbet, men det kändes inte anstängt, man måste vara si eller så. Inte alls. Riktigt mysigt hade vi. Drack lite vin och mös.
På kvällen pratade jag med min F. Han blev arg, för han tyckte jag sa onödiga saker. Så sa han en hel del onödigt. Jag satt på golvet på övervåningen, tårarna började rulla ned för kinderna. Jag kunde inte hålla mot. Det gjorde ont i hjärtat.
Sanna kom, och sa att jag skulle lägga på. Efter ett tag så blev jag tyst, även han. Sanna frågade mej "pratar han?" "Nej". Då tog hon telefonen ifrån mej, och la på. Hon pratade med mej ett tag, gav mej papper att torka bort det runna sminket. Sedan gick vi ned till dom andra. Dom frågade om jag ville prata om det, jag sa nej, att jag bara skulle återhämta mej lite. Dom lät mej vara och fortsatte deras prat. Perfekt.

Jenny följde med mej hem, Jocke skulle hämta henne och sedan skulle dom vidare mot Öland. Jag hade tänkt från början att jag skulle med ned när hon gick, så jag fick träffa Xedor, men det sket sej. jag hade redan hunnit somna en gång, så jag stannade kvar uppe och gick och la mej på en gång.
Morgonen efter, igår, så kom jag till jobbet 07:33 och gick där ifrån 10:15. Hade en gullig huvudvärk.
Åkte hem och la mej. Läste lite.
Sedan kom Fredrik med mina kartonger som var hos honom. När han gått stod jag och tittade på dörren ett tag.
Jag såg honom säga hejdå, och stänga dörren. Kände en välbekant smärta i hjärtat. Jag låste dörren, satte på säkerhetskedjan och sedan körde jag gardinerna för sängen och tvingade mej själv att somna. Jag sov i ca 4timmar. När jag vaknade hade min huvudvärk släppt. Jag kände mej en aningen lugnar. Skickade en bild till Fredrik, på en reklamskylt.
Han ringde upp och vi pratade lite. Sedan skulle jag äta. Vi hördes senare på kvällen. Han ville att jag skulle komma hem till honom, men jag kunde inte förmå mej att åka. Jag skulle ändå upp och jobba tidigt.
Vi bestämde att jag skulle komma ikväll istället. ... ... ...

Ikväll ska jag till Jannicen. Men först till Therése. Så jag tänkte gå från jobbet om ca 45min, så jag hinner hem och duscha och så utan att stressa.

Ringde uppfödaren till Pixie Bob. Hon hade bestämt sej för att Inte släppa någon på foder.
|Poof. Där kom en stoor besvikelse vilade över Alexandra.|
Ville ha en. Vill inte betala 10.000 för det. Tycker att hon kunde ha ringt mej och sagt det när hon bestämt sej, istället för att låta mej vänta och ringa henne. Det var ju faktiskt så vi bestämde från början.
Men men. Nu vet jag iallafall. Men å andra sidan vet jag inte hur jag ska göra nu. Om jag ska hoppa över hela saken med kisse-misse-katt eller hur jag nu ska göra... Ingen aning.

Over and out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0