Pixie Bob?

Igår var jag och William i Bålsta, hos Jenny. Den gravida Jenny. Hon var jättefin. Såg en hel del bilder från hennes bröllop, och hon har ju sagt tidigare att hon gått upp så mycket i vikt, jag har inte sett det förut, men om man jämför bilderna från bröllopet förstår jag vad hon menar. Men då var hon lite för smal, enligt min mening, men om jag hade varit i samma sits hade jag nog tyckt samma.
Dom hade fint hemma. Inte jättedyrt och jätteexklusivt, utan bara fint! Fint vardagsrum, och fint kök, sånna färger som jag skulle vilja ha. Jordfärger, brunt, beige och ljust i vardagsrummet, och grönt i köket. Deras Xedor var enorm. I mina ögon alla fall :p Jag är så van vid Akilles. Xedor's tassar var stora som... ja jag vet inte vad. Men han var mysig, himla snäll, en aningen lekfull, lite dum och himla söt!
Deras barnvagn var som... helt förbenat underbar! Och kostade där efter också! Barnsängen var också jättefin. Nejdå, inte alls avundkänsla :p Men jag hoppas att det går bra, men det tror jag.
William var himla blyg till en början, men han tog för sej lite. Sen på kvällen började han bli himla trött, somnade nästan i soffan, men jag tyckte att det var bra, då slapp han bli rastlös på vägen hem, eftersom han sov.

Jag har funderat att köpa en Pixie Bob-unge i alla fall. Uppfödaren jag pratade med förut ska ha en kull i början av våren 2008, och tills dess har jag sparat ihop dom pengar som behövs. Och den skulle ju antagligen falla ganska bra in till min ev. semester.
Jag kände från början att jag inte ville lägga så mycket pengar på en katt, men jag kan inte sluta tänka på dom, så det blir kanske så i alla fall.
Vi får se.




Bild från det att jag och Wilma var i stan och träffade Therése och Robin.

Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0