Asko-shit.

Usch, om ca 1½ timme ska jag till äckel-päckel försäkringskassan. Jag vill verkligen inte åka dit. Iofs så var kvinnan i telefonen riktigt trevlig, men nej, Alex vill inte.

Sofforna kommer idag, äntligen. Det är så fruktansvärt irriterande... Jag ringde Asko igår eftersom det tagit så lång tid nu, då har sofforna funnits där sedan den 12november, och dom jävlarna har inte ringt! Dessutom så är bordet vi beställde inte beställt.
Usch, jag blir så sur!
Men sofforna kommer iaf idag, så jag ska bara slänga mej ned i dom och NJUTA! :D

Just nu ligger Akilles i sängen och sover, och Nova har dragit ned en kudde från sängen som hon har somnat på, båda ligger halvt på rygg, halvt på sidan, det ser rätt charmigt ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0