Förkyld.

Jag har blivit förkyld. Säkert snarkat som en tok i natt :) Antagligen så borde jag ut med hundarna, duscha, diska och dammsuga.
Jag orkar inte. Vill bara ligga i sängen och se dagen flyga förbi. Vänta på att det ska bli julafton för att jag själv ska lida av att inte få vara med eftersom jag säkert kommer bli dundersjuk.
Köpte fina kläder åt William igår. Dom är tokfina, alltså inte så... uppklätt-kläder, utan kläder som bara passar honom.
Nu kom jag på att jag har nästan aldrig köpt en leksak till honom. Jag köper alltid kläder till honom. Men han uppskattar kläder, han tycker det är kul att få och han kommer nästan alltid ihåg vem som han fått dom av.
Wilma får mindre saker, bara ett set, för hon ska få sin fond.

Hahaha, Nova skulle lägga sej ned, så fassnade hon med tratten i soffan, så jag var tvungen att hjälpa henne... det såg för kul ut :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0