Fredrik vs Akilles?

Jag blev verkligen förvirrad igår. Jag och F pratade om vad som skulle hända om han dog eller något sånt, med hundarna och lägenheten osv. Så kom vi in på att välja, om man var tvungen att välja alltså.
Fredrik eller djuren? Nova tycker jag ju än så länge bara om, så där är valet fortfarande lite enklare, men Akilles eller Maja... Skulle jag kunna tänka mej att leva utan Akilles? Det vette tusan! Efter allt han gjort för mej!
Efter alla gånger han funnits där och slickat min hand och legat nära under panikattacker, hyperventilation och gråt. När han var jätteförsiktig med mej när jag gjort illa foten. Hur skulle jag kunna välja bort honom?
Efter alla skratt han frambringat? Efter allt som jag ändå försökt kämpa med honom? Nej, det skulle nog inte gå.

Kommentarer
Postat av: Lottie

Så Akilles vann?

2007-12-07 @ 19:16:38
URL: http://snatscho.blogg.se
Postat av: Therése

Men you schmuck! Vad är grejen med att inte skriva något? Kom igen!

2007-12-12 @ 12:36:50
URL: http://tinytoes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0