Irriterad.

Åh, jag blir så sjukt irriterad på F!
Jag gick och la mej vid 23:30 igår, så sa han "aah, jag kommer nog snart" framför sitt wow.
Klockan 02:30 vaknade jag, och då sitter han Fortfarande och spelar!! Jag går upp och säger till honom och han kommer och lägger sej efter ett tag.
När jag påpekar detta imorse så säger idioten "jag sa ju NOG"....!!!
Sedan skulle han ta hundarna igår, när jag (tro det eller ej) fixade julklappar. Så kom jag hem, så sa han att dom varit så himla jobbiga.
Jahaaaa, säger du det?! Det har jag Aldrig lagt märke till!
Sedan skulle han ta hundarna nu på morgonen, vid 10.00, jag hade redan kissat N vid 07:30, så ber han mej hålla N ett tag. Då går han och fixar till sej, håller på å grejar och donar! DET ÄR VÄL FÖR I HELVETE bara att ta ut hund-jävlarna, och sedan fixa i ordning sej! Hur svårt kan det vara?!
När de ska ut på morgonen så tar jag bara på mej glasögon och kläder och tar ut dom, särskilt sedan Nova kom.
Ohhh! Blir så galet irriterad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0