Pitbull-fighter?

Dom ringde ang. Nova. Hon kommer få ligga kvar ett dygn till, men det känns lika bra. Så hon verkligen är okej innan hon kommer hem.
Ni anar inte hur mycket jag längtar efter att få tänka "ooh, den där jävla valpen". Mycket hellre de tankarna än så som det är nu, för då är hon i alla fall här, och frisk och fullt levande.
Jag sa till henne innan dom operera henne att hon skulle visa vilken pitbull hon är. Visa vilken fighter hon är. Jag hoppas hon gör det.



Idag ska jag in till stan, till east street tattoo. Skulle dit igår men det var inte direkt aktuellt, så det blir idag istället. Jag tror att Johan ska följa med, eftersom han slutar relativt tidigt.
Nu ska jag ut med Akilles och göra mej i ordning för färd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0