Vaccinationspriser.

Helt sjuka prisskillnader!
Jag har ringt runt till lite olika veterinärer, för att kolla vad dom tar för 12-veckors vaccinationen.
Tumba tog 420kr, södra djursjukhuset tog 490kr för valp och parvo, med kennelhosta 525kr.
Veterinova tar 480kr, men då kommer han hem och gör det.
Så ringde jag till djurkliniken i Skövde, 300kr med kennelhosta. Jämför med Södra som tar 525kr!
Så jag har bokat tid där, den 2januari klockan 13:15.
Tur att man har en vän som sökt sej till den lilla byhålan Skövde :D

Sanna, vad fick du betala för Leo's 12-veckors vaccination?

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ett tips är annars Djurkliniken i farsta centrum (http://dkfc.se/aktuellt.php) några polare till mig som jobbar där. På drop-in (speciella tider) kostar 12 veckors sprutan med kennelhosta prick 400 spänn. Trevliga är dom oxå ;)

2007-12-03 @ 19:43:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0