Ledsen & besviken.

Du är inte längre den du en gång var i mina ögon
Jag hatar dig inte, men jag kommer aldrig mer se på dig på samma sätt som jag en gång gjort,
Jag avskyr dig inte, men jag kommer aldrig mer tala till dig som jag än gång gjort,
Jag ogillar dig inte, men jag kommer aldrig mer kämpa för dig som jag en gång gjort
och när jag ser på dig nu äcklas jag.


-Text som jag hittade på nätet.
Passade in på någon jag en gång älskat.



Nu har jag vart sjuk i tre dagar, fast jag börjar må bättre. Jag har haft feber och varit förkyld.
Igår låg jag och sov nästan hela dagen, utan några timmar på kvällen.
Idag fick jag något ryck och städade vardagsrummet, och la ut den nya mattan som bara stått. Det blev jättefint. :)
Jag dammsög så noga, sen kom Akilles och då blir det lika hårigt igen. :p
Jag flyttade bak soffan närmast fönstret, så nu står han och hänger halvägs ut genom fönstret så att jag blev tvungen att stänga det så han inte ramlade ut =).


Jag kan inte släppa det. Jag kan inte sluta störa mej på det. Jag kan inte sluta bli sårad av det.
Jag har mått dåligt i praktiskt taget hela mitt liv, jag har inte vetat något annat sätt att leva.
Det handlar inte -och har aldrig gjort- om att tycka synd om mej själv!!!
Anledningen till att jag började ändra mej själv, var för att jag träffa Fredrik,
och började känna att jag var tvungen att göra något åt mitt mående och beteende,
inte att jag helt plötsligt vaknade upp och
"insåg att det finns saker som är värre".
För er som inte vet, så har jag otroligt mycket boderline-drag och ses som emotionellt instabil.
Se www.borderlineinfo.se för mer info om den sjukdomen och speciella drag.

Jag blev otroligt sårad, och en hel hög kränkt av saken, för jag trodde att ni hade förstått saken, redan då.
Det handlade inte om att jag var lite ledsen och tyckte synd om mej själv, för en period.
Men vad ska man göra? Mjölken var ju slut.

Nu ska jag se på film. Med Fredrik och Akilles.

Kommentarer
Postat av: lulu

är det min text?! haha shit, trodde inte att jag skulle se den på ett tag :)

2008-04-10 @ 22:38:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0