Lustiga tant. Öh... dam.

Amor Vincit Omnia





Igår kom Angelica hit, och vi käkade lite, gluttade lite på tv och allmänt bara var. Vid 01-tiden skulle vi gå och lägga oss, jag tror vi somnade vid 05-05.30 någonting. Det fanns så mycket att prata om helt enkelt. Ida skulle komma, men dissade oss (för vad jag tror en kväll med Alex.) det roliga var att när jag ringde hade hon "somnat". Mmmm. Jajuste det. ;p Dumt och försöka lura trötthetsmästarens mästare :p.

Idag när jag gick ut med Akilles så träffade vi på en ...dam. Vi har stött på henne förut, och Akilles är inte alls speciellt förtjust i henne. Hon är lite speciell, dessutom har hon kutrygg, så jag tror att det är därför han är misstänksam, men hon var helt övertygad om att det var glasögonen. mmm... sa jag och höll med henne till fullo.
Så idag när vi sprang på henne så sa hon:
Damen: Vet du vems katt det där är?
Alex: Neej, ingen aning.
D: Nehe. oh.... vad fin han är. (Syftar på Akilles.) Men... vad har han gjort vid ögat?
A: Vaddå, menar du? Du menar det bruna?
D: Jaa..
A: Han ser ut så? Han är ju fläckig här bak också (visar hans två fläckar på ryggen)
D: Jahaaa... Men dom är ju svarta och vid ögat brunt.
A: Nej dom är bruna också.
D: Jahaaa....

Så försökte jag lite fint smita där ifrån. Hans fläckar  på ryggen är dessutom mer bruna än den i ansiktet... Men men.


Nu tänkte jag diska undan lite från gårdagen, sen när Fredrik kommer börja slipa mina skåpsluckor i köket. Så jag får en förändring snart.

Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0