Den 11 Juni 2007

Igår var jag först i Vallentuna, för att gå på lilla valentina, vilket var mkt nöjsamt... men min mage svällde alldeles enormt mycket, men det var det värt :D
Sedan åkte jag till Väsby för att köpa skor, vilket jag hittade tre par :D
Jag var där tillsammans med L(A)JT. Jag kände verkligen att jag kunde vara Alex. Alex från förr för en stund. =)
Sist vi var ute (den 5maj) så sa Fredrik när jag kom hem; "jag önskar att du var såhär jämt!"
"Hur då?"
"Såhär glad."

Och det var sant, jag var inte överdrivet glad, jag bara kände en sån otrolig lycka att ha fått träffa några som verkligen känns som vänner, igen.
Tack för söndagen, och tack för eran vänskap!

Idag kom jag till jobbet, och det kändes faktiskt ganska bra! Hade en del att göra, men inte överdrivet mkt. Kändes kul att träffa Sanna... och Mette. Pratade med Denice och Johanna om boken jag lånade ut till dom. De tyckte att den var hemsk och vidrig och så vidare. Kändes kul att ha något att diskutera.

När Fredrik kom hem så åkte vi till Maxi och köpte en-gångs-grill ochlite kött (Fredrik köpte korv) och lite så, sen åkte vi ut till ett ställe där vi kunde ha Akilles lös, så grillade vi lite... men jag rekommenderar INTE att grilla Flintastek på en en-gångs-grill... Det gick inte så bra.Men vi satt där och hade det mysigt, inget speciellt sades och ingen stress (!). Akilles njöt som tusan... kilade runt, och grävde runt en stor pinne.
När vi skulle hälla vatten på grillen så gick Fredrik ned till vattnet, Herr Nyfiken skulle såklart med, men han är ju så rädd för vatten... så jag bad Fredrik att hjälpa Akilles, och stötta honom. Akilles vågade tillslut gå ut med tåspetsarna i vattnet. Efter ett tag så tog jag av mej skorna och gick i till knäna ungefär, och Akilles följde efter, så upptäckte han att det var JÄTTEkul med vatten, (så länge han kunde stå) han skuttade och lekte som tusan. Vi kastade lite pinnar till honom, och Akilles dök med nästan hela huvudet under vattnet... han hängde inte riktigt med på det där med hur vatten verkligen fungerar :D Han var så glad, verkligen lycklig... Jag blev riktigt blöt, men det vart det värt, för han blev så stolt över sej själv att han vågade ut i vattnet.
Det blev en riktigt lyckad kväll/eftermiddag tillsammans med mina två älsklingar. Tack.


När vi kom hem stod en polisbil utanför så jag gick över till Mette för att kolla så allt var okej, så jag knackade och knackade och knackade. Till slut öppnade hon, snöming och sa "Jag har försovit mej!"
"Till vad då?"
"Jag har försovit mej!"
"Men klockan är kvart i nio, på KVÄLLEN. Det är lugnt. " :)¨

Hahaha...

Nej nu ska jag sova, duscha och sedan sova. God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0