Kreta.

Jajamensan, på söndag den 24:e Juni åker vi, till Kreta. Jag och min bror. :D Varför? För att jag fyller år.
Om jag har råd? Det kallas födelsedagspresent ^^,
Jag är galet glad :D Känns jättekul.
När jag gick och gjorde passet fick jag sitta där hur länge som helst, men nu när jag skulle hämta det så behövde jag bara ta en nrlapp så var det min tur. Skönt att slippa sitta där hur länge som helst, igen.
Men jag upptäckte en liten miss... Kolla noga på det här fotot...  ...så ser ni ett fint litet "F" runt halsen. :p Det var inte riktigt meningen, jag tänkte på det innan jag gick från jobbet men det var totalt bortblåst när jag tog fotot. Men men, det gör ju inget egentligen. Ska ju ändå göra ett nytt inom fem år.

Marre, på 5:an förundares över att jag heter Alexandra och har ett F runt halsen... jag sa att bara var ett speciellt sätt att stava det på :p
Vi var på "Sånga Säby" med jobbet, det var riktigt roligt. Synd att jag hamnade i en sån tråkig grupp, eller de flesta var det iaf... inte Johanna.... men ledaren... Men det var kul iaf. Ät sedan gott, och hade riktigt trevligt, absolut värt det!

Jag trivs riktigt, riktigt bra på jobbet nu. Det är inte så att jag studsar ur sängen, men när jag är där så känns det bra.
Är inne på FAC, och det gör jättestor skillnad för mej. Jag känner mej inte lika stressad och pressad. Och förhoppninsvis slipper jag flytten till 3:an, och får flytta direkt till de andra lokalerna. Jag håller tummarna för det i alla fall.
Men annars är det en ganska bra stämning på jobbet, förutom när J&J sitter och snackar skit på ett helt annat språk... Kan vara lätt irriterande ibland, så om man säger något "Neeej, vi säger inget om er" Ändå kollar dom åt vårat håll och ibland "pekar". (Suck)

 Min chef försöker ta sej upp på en tjur på Sång Säby.
 Min tötnos är trött :D
 Alex.

Jag kanske ska ta Akilles syster Freja. Hennes husse har inte riktigt tid och kommer absolut inte ha det i höst. Men vi får se... Men det blir bara foder, iaf till att börja med.
Har inga pengar att lägga ut på inköp av hund.


-I en stor, stor stormig värld, hur ska en ensam liten, liten blomma då klara sej?
-Den har ju rötter som håller fast den, blad som andas och ett huvud som lockar.


Jag tyckte om det på något sätt.


Jag tycker för övrigt att det är bra att Angelica skaffat sej en pojkvän här i Salem, för då kan hon hoppa av vid min busshållsplats, ta en cigg, snacka lite skit och sedan kila vidare. :D

Nu ska jag duscha. Tjillivipp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0