Tillägnat min Fredrik.

You look in my eyes
And I get emotional inside
I know it's crazy
But you touch my heart..

 


 

  I am thinking of you
In my sleepless solitude tonight
If it's wrong to love you
Then my heart just won't let me be right
'Cause I've drowned in you
And I won't pull through
Without you by my side

 

I'd give my all to have
Just one more night with you
I'd risk my life to feel
Your body next to mine
    I'd give my all for your love tonight.
 




 

Du har lärt mej att älska igen, eller snarare fått mej att lita på dej så pass mycket att jag vågar älska dej.
Du har fått mej att tro att du inte kommer göra mej illa, eller vara otrogen.
Du har gett mej förtroendet att ha din dyrbara hund varje dag, att låta mej älska honom och behandla honom som min lilla bebis.
Du lät mej bo hos dej, när jag behövde det. Du har kramat mej när jag varit ledsen och lärt mej säga förlåt. Du har fått mej att vilja förändra mej, och jag har faktiskt gjort, om en små men ändå, framsteg. Du har fått mej att förstå betydelsen av sparsamhet och förtroende.
Du har fått mej att se det underbara i barn. Och förstå det fina med att ha en familj och fira högtider med (JULAFTON 2006, mina kära firade jag faktikst! :D)

Jag är inte säker på att vi kommer vara tillsammans livet ut, långt ifrån, men jag kommer dej alltid vara tacksam för det du lärt mej, och för stunden älskar jag dej och Akilles mer än allt. Jag tycker att dina brorsbarn är underbara och är galet avundsjuk på din familj och dina föräldrar.
Med all min kärlek, respekt och ärlighet  din Alexandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0