Sanna.

Igår var min rara pojkvän här, och sov här. Det var skönt att ha honom nära. Att känna hans kropp när jag vaknade. Att irritera mej på att han alltid knölar innan han somnar.

Jag har varit hemma idag. Också. Jag och mamma var och handlade, sen vart hon arg på mej (vilket inte är speciellt ovanligt). Men jag hämtade i alla fall ut min telefon, så nu har jag hemtelefon =)

Men men. När jag kom hem, så somnade jag, och la min mobil på ljudlös. Så när jag vaknade hade Sanna tokringt 40.000 ggr ungefär, eller kanske inte riktigt 40.000grr, men nära på. Och hon sa att hon var på väg från jobbet, och att hon tänkte hälsa på mej, så hon kom och hade varsin glass med sej. Jag har aldrig sett Akilles tycka om en okänd person så mycket... han tom kärleksbet henne i armen, och när vi var ute så var han jättelugn, så som han brukar vara när vi är ensamna, så han tyckte väldigt mycket om henne... kanske för att hon är en sån lugn person?
image2


Haha, vad söt Akilles är. Det var någon ute i trappen, så stod han och vifade på svansen, för han trodde att det var någon hit... så blev han jätteledsen när ingen kom. :)

Jag håller på att göra mat... ris och korvstroganof... hemskt att äta själv. Undrar om jag någonsin kommer vänja mej vid det?
Köpte en påse godis när vi var iväg och handlade förut, och hällde upp i en söt liten skål...

Sen kom jag på att jag inte hade någonstans att ställa den, eftersom jag inte har något vardagsrumbord än... Suck.
Men imorgon ska jag hämta min tv-hylla, och det ska bli skönt.
Nej, nu ska jag äta.

Kommentarer
Postat av: Therése

Ha.. Akilles ser så mycket sötare ut på bilden än vad jag minns honom. ;) Hur går det med soffan? Och kan du vara så vänlig och sms:a ditt hemnummer, tönt. :D Kramar på Alexplutt.

2007-05-24 @ 22:07:54
URL: http://preciousbaby.blogg.se
Postat av: Sanna

Hmm... jag känner mig extremt träffad av att det första jag ser när jag går in på den här hittills för mig okända sidan är mitt namn. Och dessutom just mitt namn, inte vilken Sanna som helst. Vilken komplimang! Jag tackar och bockar *gör det*. Men du, snurpan, se till å kom tillbaka till jobbet nu. Det är trist utan dig. Kram kram

2007-05-30 @ 14:46:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0