Dagen Fredag.

Dagen Fredag är här och vad har jag gjort av denna dag? Ingenting. Lat och seg är jag idag. Ont lite här och där. Känner mej lite gnällig, men om jag tar mej i kragen så kommer jag nog igång.
Idag ville jag att Fredrik skulle åka till IKEA och köpa ribb-bottnar, men icke, för han måste åka dit imorgon och beställa köket. ÄNTLIGEN. Då kan han äntligen höja värdet på lägenheten och få in topplånet.
Jag sa att jag skulle flytta in här när han gjort klart allt och han sa mest "mmm" så det skiter sej nog :p

Snart har jag nog övertygat min bror och Fredrik om att köpa en peak-jacka till mej. Jag vill verkligen ha den, den är jättevarm och skön plus att den är snygg. Vill, vill, vill! :D

Nej, undrar om jag inte ska skärpa till mej och diska lite?

Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0