Drygt!

Usch och blä. Andersson kan inte sova... Jag som tänkte gå upp vid kl 6 imorgon. Det kommer nog skita sej.
Min planering var:
Upp vid 6, fixa i ordning mej. Åka till mormor lagom till 8, vara där några timmar, möta upp Emma och sedan åka till åkersberga zoo.
Faan också. Hatar att inte kunna sova.
Fredrik ligger och sover, snusar lätt, valpen sover, snarkar som en tok, Akilles sover och snarkar stundtals och Maja sover på mina ben. Ingen som är vaken som kan hålla mej sällskap. Den enda som är vaken är Amanda på MSN, och hon ska snart gå och lägga sej.
Detta är mycket drygt vill jag bara meddela er!

Kommentarer
Postat av: Lottie

Det är ett veterinärfoder och jag kan ta att det är dyrt. Alltså att kg-priset blir dyrt. Men inte ett foder som är som det där är, fullt av spannmål och säljs på maxi.

2007-11-28 @ 17:39:03
URL: http://snatscho.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0