Skövde.

Just nu är ett stycke Nova oerhört jobbig. Hon grejar och fixar. Drar i Akilles, som inte kan låta bli henne heller fast vi säger till.
Plus att det lilla kräket har morrat åt mej när jag har flyttat på henne från Akilles. Då fick hon nästan stryk! Eller så morrade jag och bet henne i läppen. Då blev hon tyst, och lade sej ned och sov. Dumma valp.
Nu satte vi in henne i köket så hon kunde röja, fast Akilles och Maja skulle kunna ha det lite lugnt ändå, men hon sitter och gnäller som en tok nu, och då kan vi absolut inte släppa ut henne, det vore verkligen inte bra.


Jag har bokat biljetter ner till Skövde nu! :D :D Så jag och Nova ska dit över nyår, ser verkligen fram emot det!
Dricka gott, äta popcorn och sjunga singstar, visst låter det mysigt :)
Jannicen kanske också ska med, sa till henne att hon skulle boka nu så att biljetterna inte blir tokdyra. 
Det kommer bli jättekul, längtar som attan!

Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0