Update.

Det har blivit gansla lite skrivet de senaste dagarna. Har inte orkat helt enkelt.
Idag var jag på jobbet. Oh, idag tycker jag om jobbet. Dom är så gulliga ibland. Dom tog sej tid allihoppa även fast dom inte har tid. Nettan, Kirsti, Lena, Musse. Ja, alla de små överhuvudena. Iaf dom som är närmast mej.
Rebecca och hennes kompis Cissi, som jag för övrigt har träffat tidigare genom Pierre, passade hundarna. Och jag VET att jag sa till Becca att det är lägenhetslås, alltså ett sånt lås som går igen automatiskt när man stänger, men tror ni att hon kom ihåg det? Neej, så dom var utelåsta i flera timmar, och jag kunde ju inte låsa upp heller, eftersom det var mina nycklar som dom hade låst in. Så efter ett tag så kom Fredrik hem tidigare från jobbet och låste upp. Men Akilles har iaf fått en ca 2timmars promenad och det är ju iaf något positivt! :)

Nu har vi bestämt oss. Det blir Nova i alla fall. Nova. Nova. Det är det enda namnet förutom Akira som vi kan bestämma oss för tillsammans, och Akira hade jag hellre velat ha men det är för nära Akilles, vi testade, och Akilles reagerade ganska kraftigt, vilket var synd.

Idag har Fredrik och jag satt upp gardiner, OCH flyttat ner saker i källaren, vilket känns jätteskönt.
Och eftersom jag diskade igår, mest för att jag var irriterad på mr.Ekström ser det helt okej ut här.
Soffan ska komma den här veckan, men dom har fortfarande inte hört av sej och det är tråkigt för jag vill verkligen ha den NU, nu, nuuu! Den är galet skön. Och samtidigt får vi det nya soffbordet också.
Fredrik har beställt köket, men dom har inte hört av sej än, men i mailet som han fick så står det att det är under behandling, så det kommer väl.
Sedan, när soffan har kommit antar jag, så ska databordet in i vardagsrummet, och då slipper jag höra alla dessa äckliga wow-ljud, förutom när jag kollar på tv, vilket säkert kommer öka när nya soffan kommer. Dessvärre har Fredrik bestämt att Maja och Nova INTE får vara i vardagsrummet, och det är tråkigt, men jag kan förstå honom. Nova för golvet och nya möblerna och Maja för soffan.

Jag ska hyra ut min lägenhet nu. Ellinor, Marcus och Mathias kommer och kollar på den på lördag. Dom bor nu hos F's kusin, och det är ganska ohållbart så för tillfället är allt bättre. Men vissa grejer kommer vara kvar så som soffan och antagligen sängen. Jag ska ta med mej min tv, stereo, DAMMSUGAREN (hatar Fredriks dammsugare, VERKLIGEN HATAR den) och annat småplock. Men Fredrik har endå en del plats i sin källare, så jag kan stoppa ned i lådor sånt som jag inte kan använda här.

Just just nu, mår jag BRA. Vet ni vilken otroligt UNDERBAR känsla det är?

Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0