Bajs.

Hum, det här har verkligen varit en pestig vecka... ÄNTLIGEN fredag... vad gjorde jag imorse då? Jo jag försov mej, Nettan ingde och väckte mej kl 08:21... yiipiie!
Igår var det en fruktansvärd dag med Fredrik, Allt var verkligen bajs. Jag gick och la mej väldigt tidigt, för jag inte orkade var vaken...

Men jag fick i alla fall beröm av min chef igår, eftersom jag höll i APT:n och han sa att jag höll det jättebra, och det är kul att höra. Men det var väl kanske inte första gången jag höll i ett möte...

Akilles är här, och han är helt underbar, idag när jag var på så fruktansvärt dåligt humör, så kom han och bara mös, istället för att bara vara dryg. Maja däremot pestade sej, men det kanske kattungar ska göra?


äsch nu skiter jag i det här. Ciao!

Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0