Bajs.

Jag har en av dom värsta perioderna någonsin just nu. Känns som jag hamnat i ett stoort svart hål, och det verkar bara finnas kala vägger omkring så jag inte kan ta mej upp, försöker jag så halkar jag bara ned igen.
Det är galet jobbigt, så är det så att du/ni försöker ringa mej och jag inte svarar, så snälla ha överseende, jag klarar inte alltid att prata, med någon. Men det ska väl så småning om må bättre... Hoppas jag.

Maja är på relativt galet humör, hon jamar, hoppar, klättrar och river. Jag ska nog ta och gå ut med henne.Så hon får spralla av sej.


Tänkte att jag skulle lägga upp några bilder på Maja men det verkar skita sej... får bara in dom här:

   




Till Sanna:
Du missade (eller undkom) världens bråk på jobbet idag, Musse blev assur och satt mest och bara gapade... du kan ju gissa vem han blev arg på? Yes, José. Det handlade mest om att vi får mindre utbildning än 5:an och 6:an.

Sedan berättade Maria Molander att Katharina Slätis ska börja med det där.... oh vad heter det... specialfodret på måndag igen. Jag var nära på att fråga om det var jordnötsolja i, men jag lät bli :p

Over and out.


Kommentarer
Postat av: Sanna

hehe, vad synd jag inte var där. Tror jag skulle behöva en urladdning med en korkad chef. jaja, du gumman- jag är hemma nu. Är tröööött, så hör av mig när jag vaknat, typ imorgon. Var rädd om dig och försöka ha det lite mysigt där nere i gropen. Kram

2007-10-16 @ 15:19:05
Postat av: Lottie

Nu rackarns har jag också skaffat en. Go Lottie go.

2007-10-23 @ 18:47:16
URL: http://snatscho.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0