Jobbig magkänsla.

I förrgår skrev jag ett inlägg, som var ganska långt och bra, men jag råkade trycka bort allting, så jag blev irriterad och sket i att skriva om allt.

Jag känner mej så jävla dum.
Jag har haft sex med personer som sedan skaffat flickvänner, och det har inte hänt något efter att dom blev tillsammans, så om den tjejen tyckt att det varit drygt att jag träffat med dennes pojkvän efter, så har jag tänkt och tyckt "men herregud, det hände ju förut, innan dom. Det var ju ingenting med känslor." Osv.

Idag fick jag reda på (vilket jag ändå hade ett hum om) att Fredrik haft sex med en tjejkompis till honom. ...Det kändes så jävla drygt. Så hela kvällen har jag tänkt "men herregud, det var ju innan han träffade mej!" Men det känns ändå där nere i magen, inte att jag är orolig att han gör något nu, bara... jobbigt?
Så kommer Alex fram (inte den nuvarande Alexandra) och säger: Var hon bra?
VARFÖR ska jag fråga det för?! Det har jag väl inte med att göra?! Dessutom så äcklar det mej. Usch. Blä. Jag kan inte tänka mej det. Det går inte!
Jag förstår verkligen de tjejer som känt så förut, nu! Men jag är åtminstone glad att jag har insikt att tänka "men herregud......." Men det är ändå jobbigt.
Med hans bakrund så är det inte så konstigt att det funnits en och annan tjej, och jag VET ju att det är så, men ändå så mår jag illa vid bara tanken.
Detta är problemet med att få höra saker på sidan... men när jag frågade Fredrik om det så sa han för första gången (vad det gäller sånt här) rätt ut som det var, utan att jag behövde tjata och det var jätteskönt faktiskt.
Och det är jätteskönt att jag inte känner svartsjuka, och tanken att jag inte vill att dom ska träffas mer har inte slagit mej, men det är en obehaglig känsla i magen som inte riktigt vill ge sej. Drygt.
Så ikväll ska jag tänka på det här och komma över det innan jag somnar, eftersom han ändå är 24år, så är det inte konstigt eller fel eller något sånt att han hade ett liv innan mej. 
(starkt jobbat Andersson! ;D)

God natt. Over and out. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0