Kiss-Maja.

Här om dagen, igår kanske det var rent av, så hände en liten olycka kan man säga.
Jag hade varit på toaletten, och kissat som tur var, när min lilla Maja skulle hoppa upp på toalettstolen som var uppfäld (hon vill alltid leka med vattnet när man tvättar händerna) hon hann inte parera och hamnade rätt ned i toastolen... Det vart bad på den katten kan jag berätta! Men hon fann sej ganska bra i att bli badad och tyckte det var jättemysigt när jag torkade henne... jobbigt om det varit en katt som HATADE vatten, då hade jag haft problem!
Så nu är hon en Kiss-Maja :p




Idag tog jag bussen ned till mormor med Maja, dit gick bra. Hon är så tuff. Åka buss var inte så jättespännande, men när vi skulle gå så trippade hon ganska bra framåt, vi mötte en hund och svansen blev STOOR :)
Hemma hos mormor hade hon jättekul med en leksak som hon fick av mormor :)

Sedan åkte jag, Fredrik och Anita till Asko och köpte en soffa+bord till Fredrik. Den soffan är galet skön, tyvärr lång lev.tid (8veckor) men det kommer bli skitsnyggt. Sen åkte vi till IKEA och han köpte en matta och en lampa, så nu har han vardagsrummet färdigköpt i stort sett. Sen ska köket rivas, sen kan jag och Maja komma och hälsa på :D

Jag sitter och väntar på att Lottie, Draken och Diesel ska komma. Men dom kommer nog inte förrens om någon timme... suck. Men det blir kul att träffa dom.

Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0