Wilma, William och Sissi x4.

Tänkte uppdatera min blogg, det var ju ett tag sedan.
Jag misstänker starkt att Lottie försöker göra vad Therése kallar för "en riktig blogg". Man måste gå in där flera ggr om dagen om man vill hänga med.

Shit, jag upptäckte precis att jag hade ett hål i min nästan nyaste tröja, i armhålan, mycket irriterande! Fast det var bara yttepyttelitet, men endå! Vad gör det där, kan man ju fråga sej. Och mitt svar blir: Ingen aning.

I veckan har jag ätit lunch med jobbet två gånger och träffat sissi&matte och barnen 4dagar.
I tisdags var jag med Wilma på jobbet, eller inte på avdelningen utan på ett lunch-ställe. Dom har nästan alltid god mat, och man blir alltid övermätt. Nettan försökte få Wilma att le, vilket sket sej, däremot log hon nästan direkt när vi var på väg där ifrån, så jag tror det var ett sätt att jävlas :p
När vi kom hem la jag fröken jöken och sprang ned och hämtade William från dagis, som blev jätteglad för att jag kom, jag hade ställt mej in på att han skulle bli sur för att mamma inte kom, men så blev det inte, där emt blev han jätteledsen för att Matte&Toffe inte var kvar hemma. För övrigt så är hans ena dagis fröken min granne, och Mettes kompis.
Sedan var jag hos dom hela kvällen, fick mat och så, sedan vid 21:30 frågade jag Matte om han kunde skjutsa hem mej, men då hade han precis gått in i något i wow, så han kunde inte, tills Sissi tvingade honom :p

I onsdags hade vi lunch på sundby gård med jobbet, Ingvild har ju gått i pension, Sanna har slutat och Jenny har fått barn. Det var trevligt, och maten var helt okej. Efterrätten var perfekt :D Det var kul att träffa Sanna, jag tycker verkligen om den tjejen! :D
Sedan åkte jag med Diana till storvreten och gick hem till Sissi och dom igen. Sen tänkte jag börja röra mej hemåt vid 20-tiden, det sprack ganska rejält! Jag kom därifrån med 23-bussen tror jag :p
Väl hemma, mött av en arg katt, tog jag några tabletter och sov djupt och gott, så djupt att jag sov över en tid hos en "läkare" och att Sissi hade ringt och försökt väcka mej 5ggr :p
Men jag hann ju i alla fall upp och passa Wilma, dock ganska förstörd fortfarande. Så när Sissi och Anita kom hem fick Anita skjutsa mej hem, för jag orkade knappt vara vaken. Igår hade jag en hel slöar dag. Tills på kvällen då jag duschade, sminkade mej och fixade håret. Vi skulle hem till Anita och Hasse, för dom hade några kompisar från Dalsland uppe. Det var mycket trevligt.
Det märks att jag och Sissi träffats mer nu ett tag, men det känns skönt, hon känner min pojkvän, och det blir lite lättare.

Allt från ljuspartyt börjar flyta på nu, jag kommer få en hel del tills nästa gång, pga av att jag ändå sålde (eller folk köpte) för så pass mycket, så jag ser fram mot nästa leverans. :D

Nu ska jag sluta innan jag får spunk på den här datorn, eller snarare skärmen, för den flimmrar som tusan, högst irriterande! Tjinge-ling!

Over and out.

Kommentarer
Postat av: Lottie

You got that right. Lottie kämpar, dock tappade hon hela konceptet med "riktig blogg" när jag kom upp till Sthlm..
Förresten, var är du? No one is answering your phone.

2007-10-28 @ 13:21:54
URL: http://snatscho.blogg.se
Postat av: Therése

"När vi kom hem la jag fröken jöken och sprang ned och hämtade William från dagis,.." Lämnade du henne själv?!

2007-10-28 @ 13:49:01
URL: http://preciousbaby.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0