Bitter.

Jag blir så irriterad... jag lämnade ju blod igår... Hon som satte kanylen satte den alldeles snett, ovh jag kände det ganska fort eftersom det kändes lite även efter att hon satt den, vilket betyder att jag får blåmärke och blir lite öm...
Jag vet att det inte är en stor grej, men det är lite störande, hon borde ju satt ganska många kanyler och borde ju veta... Det var en annan kvinna där som sa att hon kunde ta mej, men hon som jag fick insisterade. Och den andra är bättre. Suck.

Dessutom blir jag jätteirriterad över vissa tjejer! Jag fattar inte varför allt ska var så jävla svårt och störande. Jag vill faan inte känna såhär, men det spelar ingen roll, det hela driver mej till vansinne. Jag blir galen... ilskan sätter sej som en spik i hjärtat och faan. Skit för allt med kärlek. Bajs.



I lördags till söndags var Therése och Robin här. Det var himla mysigt, och jag är väldigt glad över att dom kom, eftersom jag inte riktigt kunde åka till dom eller vallentuna heller för den delen. Jag sover himla annorlunda när ett barn är i närheten. Betydligt "lättare". Sedan bjöd Therése mej på mat, vilket var väldigt snällt, efteråt tog vi en ganska lång promenad, som var helskönt.
Robin är så go, men jag har verkligen insett att jag verkligen inte har ett barnanpassat hem... men det kanske inte är så så konstigt.

Äsch nu ska jag kolla på vänner, och fortsätta irritera mej på äckliga små flickor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0