Tänk!

Jajamensan. Nu var det fredag. Oooh, vad härligt med helg! Men vänta nu...
jag jobbar ju hela långa helgen... plus att jag jobbar hela nästa vecka. Fan. Jag ångra mej, det är inte härligt att det är fredag, iaf inte denna fredag, om det vore nästa fredag visst men det blir ju lite klirr i kassan i alla fall,
och det är ju aldrig fel.

Jag började dagen med att missa bussen, eller jag tror faktiskt inte att den kom. Den ska gå 23, och jag var där då, om den skulle ha gått då borde jag antingen ha hört eller sett den, men icke.
Istället för att gå tillbaka hem (vad jag nu skulle ha gjort där) så satt jag vid hållplatsen och väntade snällt på nästa. Den var ju självklart lite försenad... det var JÄTTEkallt.
På bussen tänkte jag för mej själv "det här ska bli en bra dag! Det SKA bli en bra dag!"
När jag kom upp till jobbet kände jag genast bläää! Men så kom jag på mej själv och tänkte igen
"Nej, det här ska bli en bra dag."
Det har ju inte varit en sån jätterolig dag, autoklaven hängde sej, så Maria som skulle packa djur fick spraya in sakerna istället, Ingvild var sjuk, så fikat som vi alla väntat på kom inte. Nedrans. :p
Men det har varit en helt okej dag. Den har hitintills varit mycket bättre än gårdagen, och det är ju himla trevligt.

Nu ska jag snart duscha, känner mej jätteäcklig, sen åka till Emelie och hjälpa henne med att plugga.
(tänk om jag kunde göra det själv också?)
Sedan imorgon efter jobbet bär det av till Täby, stora Robin fyller ju 1år på måndag.

Men ni får ju ha det så bra. Tjoflöjt!

Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0