Nordic Lights nykomlingar.

Jaa, igår var jag i Enköping, hos Mari, hennes 2hundar; Rossa&Java och hennes 7(!!) katter; Wilda (+7ungar), Coala, Tara, Lovis, Baron, Monster och Gulliver.
Alla katter är av rasen Pixie Bob. Wilda och Baron är Majas föräldrar, Lovis hennes moster och Tara hennes kullsyster. De 7ungarna är Majas småsyskon.
Vi hade jättemysigt, satt och kollade i ljuskatalogen, doftade på ljus, rökte, snackade, myste med hennes djur, drack thé/kaffe.
Jag är den enda som fått hälsa på Wilda+ungarna nu. Så lite stolt över det hela är jag ju :D

Lägger här med upp bilder på ungarna, 6dagar gamla 3hanar och 4honor.

    


Tänk på att jag och Mari har copyright på dessa bilder!!

Nordic Lights hemsida --> här <--

Kommentarer
Postat av: Therése

Sju katter? Blir väl ändå 14 katter?
Ja.. att jag orkar! :D

2008-04-21 @ 09:02:04
URL: http://tinytoes.blogg.se
Postat av: Lottie

Jag tror du stavade det rätt. Eller? Gallant. Galant. Den sista är rätt. Nu fick du mig att tänka på lantchips. Tönt!

2008-04-26 @ 12:50:53
URL: http://snatscho.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0