Alva, Lena, Jimmie och Tindra.

Igårkväll fick jag ett infall och åkte iväg till min lägenhet, och sov där, för att vakna av att E1 skulle gå upp och tvätta och M ville kolla på tv, så det blev en morgon full med läroprogram igen, snart är jag tusan fullärd! :p
Framåt förmiddagen fick jag ett sms som gjorde mej lagom glad, jag var tvungen att åka hem och ta ut mr.Hiller. Så jag tvingade min mamma att köra mej, vilket var galet skönt! Tusen tack mamsing-bamsing! När vi var hemma så frågade jag mamma om jag skulle ha hennes gravida fästing ett tag, dvs Alva (litet huvud - stor gravid-kropp). Så hon var här hela dagen. Jag försökte slummra lite i soffan, men Alva kom hela tiden och tyckte att vi skulle gosa, så det sket sej.
Vid ca 13-tiden ringde Lena mej. Lena Tankred. Jag blev galet förvånad, för brukar det vara någon jag pratar med där så brukar det vara Jimmie. Efter ett ganska långt samtal (på ca 1-1½h) så bestämde vi att jag skulle komma dit till dom.
Så vid ca 16-tiden kommer Jimmie och hämtar upp mej och Alva, och vi beger oss hem till dom. Tindra blev riktigt förtjust i Alva, var inte alls rädd som jag var rädd för, eftersom hon ganska nyligen blivit hundbiten av en rottis-dobbis blandning, hon har tom bjudit bort nästan alla sina chips och ostbågar till Alva, vilket hunger-monstret Alva tackade och tog emot :)

Så jag blev kvar hela kvällen, fram tills alldeles nyligen då Jimmie skjutsade hem mej. Tycker om både Jimmie och Lena riktigt mycket! Vi hade lite mys i deras säng (hahaha, det där kunde misstolkas... men NEJ.), Tindra tyckte att det var bättre att äta chips och ostbågar i deras säng än i hennes :p Klockrent eller vad? Så alla, inkl. Alva var i deras säng och busade.


Imorgon ska jag träffa Mari, och det ser jag verkligen fram emot! Och ska äntligen få träffa Maja igen! Vi ska träffas på Röda caféet, och det kommer bli skitmysigt, har jag bestämt ! :D

Nej, nu ska jag gå och knyta mej! som Tindra säger... ska upp och försöka ändra mamma&Alva's rönken-tid imorgon, så att jag kan följa med också.

Kommentarer
Postat av: Therése

Du, om den där Skövdegrejen inte funkar kanske du är intresserad av att hyra "lägenheten" jag bor i nu? Imagine, kunna snegla på globen och ha kombinerat sov- och vardagsrum. :P Frestande va?

Kram.

2008-08-19 @ 09:34:05
URL: http://preciousbaby.blogg.se/
Postat av: Cassandra

Gud vad bra då :) La in lite fler bilder först, men det blev lite för mycket på något sett. Men om du vill kan jag självklart lägga in fler :)



Kram

2008-08-19 @ 12:08:14
URL: http://unikacassandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0