Dagens stora ...

Dagens stora date var Sanna&Leo, +min mamma. Vi var ute i skogen vid Lida, och gjorde lite spårruta till hundarna (Nova och Leo). Det var kanonkul, Leo var kanon, min mamma verkade uppskatta hans arbetsförmåga. Sanna verkade glad, och min Nova, ja det märktes att hon har varit med förr :)

Nu på kvällen åkte vi hem till Matte&Sissi, vi var bjudna på middag där. Även Ellinor kom upp. Det var tokmysigt, och ganska lugnt. Sedan spelade vi lite Guitar Hero. Jag fegade lite från början, men sen så spelade även jag och hade askul efter ett tag. Korridinationen på fingrarna sattes verkligen på spel, och det märkes att jag inte spelat fotboll på länge. Men kul var det, och jag var betydligt bättre än vad jag trodde efter ett tag iaf. Okej, nu ska jag nog inte överdriva här, sååå jävla bra var jag ju inte, men jag trodde att jag inte skulle kunna ett enda dugg och så var det inte.

Imorgon tänkte jag tillbringa min natt i min lägenhet, tillsammans med Ellinor, hoppas det blir så trevligt som jag hoppas på...
Det är även eventuellt en del lite större förändringar på gång. Det kommer antagligen vara ett stort steg framåt, men fasiken (fasissen som William sa... :D) vad ont det kommer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0