Drömmar...

Precis det som jag var så rädd för har hänt. L (inte L som i Lottie...) är inte säker på att hyra ut lägenheten. Utan tänkte nog sälja den istället. Fan. Nu har jag ställt in mej på att flytta. Ställt in mina drömmar på det. Jag tänker på det hela tiden, iaf vädigt ofta när jag är ensam.
Jag drömmer att få hata väckarklockan, när den ringer för att man ska upp till jobbet. Jag drömmer om att få vara astrött efter en arbetsdag och vara TVUNGEN att laga mat. Dessutom har jag drömt om att ha 8 tassar springandes vid fötterna, ibland 12st.
Shit. Jag hatar drömmar.

Idag har jag varit och ätit hos min mormor, hon är ganska gullig hon. Hon är en tuff gammal tant, precis som en sån mormor jag vill ha <3
Sedan åkte jag ut till Enhörna med Ida och Alex, och spelade brännboll. Ja, inte tråkisarna I&A, de tittade bara på, men jag! Jag spelade för fulla muggar! Offrade mej tom för att försöka ta lyra, så mina byxor är alldeles leriga, det är härligt det :p
De senaste dagarna har inte allt gjort lika ont som tidigare, kanske för att jag ersatte smärtan med drömmar? Har liksom gått lite lättare än på mycket länge. Har haft lite lättare att vakna på morgonen, lite lättare att röra på mej och mycket mindre ångest.
Hoppas det fortsätter såhär ett tag till, det är skönt.

Nu ska jag ta och skicka iväg ett mail till världens bästa uppfödare, sen ska jag nog sova. Tjiniling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0