Helgen.

Helgen började med ett totalt onödigt läkarbesök, sedan en trevlig lunch på jobbet. Kul att träffa en del av dom igen, och få höra lite och få lite peppning.
På kvällen träffade jag Jimmie, och vi åkte iväg och tittade på race. Det var ganska lugnt, skulle vilja haft lite mer rulle, men det var ok. Jag och Jimmie hade skittrevligt, hans bil är så galet skön att sitta i. När vi åkte ifrån racet så åkte vi runt lite, bla. till mälarhöjden. Vi stannade för att röka och en katt kom förbi, jag hörde en ljudlös suck när jag började kommentera katten, för den var alldeles för överviktig och det syntes ganska kraftigt att den inte fick ett högkvalitétsfoder, dessutom hade den riktigt ful svans, men han lyssnade så snällt på vad jag hade å säga. :p

Igår var jag iväg på förmiddagen ut i skogen, tror vi var ute allt som allt ca 5timmar. Tyvärr så var ju inte Akilles med men Nova var iaf det. Jag hade helt galet ont i kroppen, typ rygg/nacke, men försökte så gott jag kunde. När jag kom hem så la jag mej i sängen och vilade på några smärtstillanden, och det var verkligen behövligt. Men sen gick jag upp och duschade och åkte iväg till Ida, där det var lite folk, bla. Marcus, en mycket trevlig pojke. Jag tvingade honom att massera mej och han sa att han skulle skicka en faktura sen :p

Det var egentligen meningen att Alex skulle köra hem mej, men det blev en diskussion och jag sa att jag kunde åka kommunalt, inga problem. Men på vägen hem så började jag må illa och min mage drog ihop sej i kramper, nästan när jag kommit upp till Tullingeberg så började jag kräkas, och hade fördjävla ont. När jag kom hem och fixas i ordning mej så la jag mej på soffan, ville inte ha någon nära inpå mej, varken hund eller kille, men Maja förstod inte det :p så hon tyckte absolut att vi skulle mysa, hon blev lite putt när jag inte ville. Gick och la mej i sängen vid kanske... 06-någonting, och har sovit ganska länge idag, men idag känns det bra, och det är ju bra, ellerhur? :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0