Matte's egna lockness! :D

Dagen har varit väldigt bra! Med vissa undantag. Jag vaknade morgonen med ett stycke Marcus som tyckte att det var dags att kliva upp och kolla på tv, bla Jimmie's dotters älsklingsprogram DOOORA! Och lite läroprogram så nu är jag galet mycket visare! :p
Sen åkte jag till pysko, och det gick sjutton så bra! Det kändes verkligen kanon!
Därefter åkte jag och mama till Haninge och skulle rönka Alva, det gick inte alls som vi tänkt oss... Det kan finnas risk för att bebbarna är...icke levande. Eller så kan det ha blivit en fördröjning, så att man inte ser skeletten än.

När vi väl tagit oss ut från djurkliniken så åkte vi ut och promenerade med hundarna 'Ludvik, Alva och Nova'. De hittade en lite skogssjö att bada, eller sjö och sjö,stundtals tyckte jag mest att dom såg ut som dymonster, men kul hade dom iaf, särskilt Nova :)

Härlig bild! :D - Sjömonster. Nova och Ludvik. - Tror att hon är Lockness :D
 Fina Ludvik. - Ovservera att hon har större delen av nospartiet under vattenytan! :)




För övrigt så har Maja blivit moster, till ungar som är födda 31/7! Klicka här för att se bilder på det underbara liven!
Jag är riktigt nyfiken på "I'm a big bad girl two" och skulle jag i framtiden få henne så leker jag med namnen: Lova, Louise, Lovika (efter deras gammelmoster) eller Fiona. Kanske Olivia.
Men som sagt, det är ett tag innan det skulle bli aktuellt, men Maja behöver en kompis, dessutom har Mari lovat att vi kan fixa fram en lösning på pengar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0