Jovars.

Hemma. Hemma? Jo, i Tullinge.
Jag hade det verkligen bra när jag var borta. Kände mej mycket mer..? Lättsint? Det mesta kändes bättre. Hela jag mådde bättre, trots smärtorna i kroppen. Det var där nere jag bestämde mej.

Hum. Jag och Fredrik har det rätt krasst, för att tala milt. Eller så kanske vi har det jättebra? Så vi talar om att organisera om lite... vi får se hur det blir i slutänden.

Har kollat på hus och tomter neråt i landet. Och efter jobb. Jag vill ju börja jobba. Fixar inte att vara hemma mer. Vill prestera något. Och om jag ändå ska förändra lite, så kan jag väl lika gärna slå på stort, eller hur?
Äsch, det kanske mest är ploj, men det är kul att drömma. Och kika.

Jag skulle vilja tillbringa längre tid på Bråkatorp, det var fett skönt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0