Alva & röda cafét.

Ja, en del har hänt senaste, men jag har inte orkat uppdatera så mycket. Lat, sen har vi haft en jävla massa problem med internet de senaste kanske...? 3dagarna. Vilket resulterar i att hemtelefonen också är död, så som igår tex. skulle jag ringa Ellinor, men gick det? Neeej. Sjukt störande. Men mamma har haft problem med sitt internet+telefon också så det är väl något med comhem.
I tisdags så var vi och rönktade Alva, och det visade sej att det var bebbar, ca 3-4st, lagom många, och det kändes skönt, så hon har åkt iväg till Falun.
Samma dag så tog jag Maja och for till röda caféet och fikade med Mari, det var ganska kul, för Mari fick se hur fin mitt hjärta fortfarande är, nog för att hon sett bilder, men inte irl på länge. Maja är så tuff, det var massor av bilar, nya människor, hundar, nya ljud osv men hon var så cool. Mattes stora sisse :)
Maja på bryggan vid röda cafet Maja med Mari, världens bästa uppfödare. Tjickar ut över sjön :p Kolla DEN profilen!!!

Ni ser ju hur rädd och försiktig hon är ^^,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0