Wohoo.

Idag är dagen jag har längtat efter riktigt länge! Som jag spenderat en hel del pengar på och så vidare.
En stor besvikelse kom nyss... eller egentligen kom den för flera dagar sen, men den kom slutgiltigt nu. Jannicen följer inte med. Jag hade hoppats sååå mycket på att hon skulle ändra sej och följa med, men så är läget.
Jag är iaf. glad att hon inte gjorde en Alex (obs.att detta är INGET som jag är stolt över att jag gör!!) och inte hörde av sej. Utan hon har ringt fröken L och sagt att sorry, jag kommer inte.

Men nu får jag ladda för dagen. Fröken A har jätteont i kroppen. Riktigt rackarns ont i kroppen, men det finns ju värkmedicin och det är ju tur! :)
Fasiken va kul jag ska ha!

Mondag Bar Summer Cruise -här kommer vi!

Kommentarer
Postat av: Lottie

Nu då?! Bättre bruden? ):D

2008-08-31 @ 21:35:34
URL: http://snatscho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0