Härlig onsdag.

Vilket underbart väder det är ute!! Så uppfriskande när solen lyser, det gör mej glad, och ger mej en ljusstrimma i själen!

Jag har inte gjort något av det jag skulle göra idag, men jag håller på å fixar med fk. Sedan så håller jag på å tvättar vår jättebamsing till tvätthög. Vi byter sängkläder så pass ofta att det blir galet mycke tvätt.
Mamma har lite av mina kläder som jag måste se till att få tillbaka, bla en av mina favorit tröjor.

Akilles har lärt Nova att stå och hänga på soffan och glo ut genom fönstret (snart inser hon väl att det ibland finns hundar att skälla på också...) och Maja har lärt henne att bita på blommor. Härligt med djur som lär varandra hyss. Mycket spännande.

Fredrik ringde och väckte mej, och berättade att det var översväming på deras kontor. FRÅN AVLOPPET. Så det låg bajskorvar överallt... mmmm, mysigt. Får riva ut och sanera allt. Tss, spännande. Kul för den som kom in kl 06 på morgonen, antagligen Raine eller Lunkan, och upptäcker det där! Jag är inte avundsjuk, inte ett dugg faktiskt.

Kommentarer
Postat av: Therése

Gross!

2008-02-13 @ 21:04:17
URL: http://tinytoes.blogg.se
Postat av: Helena

Näe men hej. Det var inte igår. Jodå, det är som vanligt med oss, mycket sjukdom osv. Hur är det själv då?

Kram

2008-02-13 @ 22:45:59
URL: http://soderbona.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0