Jimmie.

Jag har pratat himla mycket med Jimmie sedan jag träffade honom och Thomas. Jag har fått höra och känt mycket.
Berättat saker som jag inte trodde jag skulle säga till någon, få höra saker som fått mitt inre att vrida sej lite.
Men det har varit nyttigt, och kul.
Han hämtade mej i lördags och vi körde omkring i flera timmar, och bara snackade skit. Vi var inne i stan, och tillbaka, och lite här och där. Skönt att få lite avstånd från saker för några timmar. Vid 02-tiden stannade vi till i Tullinge och bara rökte och snackade. Så länge sedan jag gjorde så.
Vi pratade en hel del om Tindra, hans dotter. Som är född den 10:e september.
Jag fastnade på något hon sagt till en kompis till dom. "Jag heter Tindra." Det lät så kul när han berättade det.


Nu ligger båda hundarna och tuggar på ben. I varsin soffa, på varsin filt.
Husse spelar, och matte försöker se på CSI, men orkar inte riktigt. Är ganska slut, har varit uppe i några timmar nu, och det tar ut sin rätt.
Ögonen är fortfarande svullna men inte alls lika ömma, och det är skönt.

Imorgon ska jag upp till F18 och det ser jag verkligen inte fram emot. Inte när jag mår såhär, usch.

Kommentarer
Postat av: Therése

10 september är ett bra datum. :)

2008-02-19 @ 08:48:09
URL: http://tinytoes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0