Linda, Grabbarna grus och Sanna.

Jag har inte skrivit på länge, för jag har inte orkat och inte velat.
Hamnade i en djup, djup svacka någongång mellan 3-4januari. Så allvarlig att S vc stod för taxiresa x4 till södertälje.

Nu är jag lite längre uppe, iaf ibland, och det underlättar.
I helgen träffade jag Linda, och på väg till Huddinge träffade jag Jimmie och Thomas. Jag blev så jävla glad att se dom! Jag, i min lilla fulla bubbla, vinglade fram arm i arm med Linda, när en bil tutar, jag glodde in dom, så går jag fram, så öppnar Thomas dörren och säger "det är väl Alex?" Jag kände igenrösten direkt, och börjar tjuta av glädje.
Sen tvingar jag ur Jimmie ur bilen, för att kramas, han har en av dom mysigaste famnarna på jorden. Har alltid tyckt det.
Blev, om möjligt, ännu mer babblig och så efter att träffat dom.
I lördags kom Jimmie över en stund också, vi stod å rökte och snackade skit. Han fick se en del av vårat kök, haha! Han verkade inte så imponerad.
Hans mamma har Akilles lillasyster, den enda av tikarna med samma färg som han. Den enda av valparna som kunde äta från samma matskål som A, utan att han stod och morrade. Den han hjälpte att få fram så hon kunde dia genom att knuffa bort de andra valparna. Det är min Hiller-Banderiller, hjälper dom små och svaga :p

Träffade även Sanna i helgen, både fredag och lördag. Ute med hundarna. Skönt att se henne. Typiskt att Tyresö ligger så långt bort.

Idag var jag hos Gerardo, och insåg att jag kommer vara borta från jobbet ett tag.
Imorgon måste jag få arslet ur vagnen och få iväg mitt intyg till fk.
Dessutom ringa T-hb.
Och ringa veterinären.

Så ni vet. :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0