Sorry.

Shit. Jag är helt övertygad om att jag måste haft någon typ av personlighetsklyvning, för ca 3-5år sedan. OMG. Jag var nästan  värre än Emelie (F's syster).
"Jag vill verkligen inte. Jag vill. Jag kan inte vara utan. Jag kräks. Jag vill inte. Jag pallar inte mer. Jag måste ha."
Det är nästan så att jag måste be om ursäkt till alla som fanns i min närhet då. F'låt :)
---------------------------------
Jag har hört så mycket skit senaste tiden. SÅ MYCKET. Tex. att en viss person "måste" vara bög, och även anledningen till det, vilket jag har väldigt svårt att köpa, eftersom jag aldrig upplevt det så.
Sedan så mycket grejer om otrohet. Den har varit mot den, fast den har också varit det, men det den andre inte.
Usch.



Jag borde antagligen försöka sova nu, men jag orkar seriöst inte gå och lägga mej. Visst låter det hemskt? Men så är det. Dessutom måste mina doggisar ut och pinkilera lite, och dom ligger båda och sover så fint nu, och inte ska man väcka dom i onödan :p.

Kanske blir det en resa till London i mars. Skulle vara häftigt med en resa till ett varmt land, men jag vet inte. Det måste bli en kort visit, eftersom det är lite svårt med hundvakt och pengarna. Fredrik fick ännu ett bakslag på skatten den här månaden, så ekonomin är ju som den är. Men något speciellt måste ju hända. Eller något speciellt kommer att hända, men något annat också menar jag.
Visst är jag tråkig och dryg nu, men en sak i sänder. Saken kommer fram lite senare. Det hela är mycket konstigt, eftersom det inte funnits på någon världskarta tidigare, men hur är det man säger?
Man saknar inte kossan förens båset är tomt.
Jag diggar att jag jämför mej själv med en kossa, självinsikt kallas det :p


Vill också passa på att önska tre av mina bästa kompisar grattis.
Nr 1: Grattis till jobbet, är inte avundsjuk på själva stället, men du lär fixa det gallant.
Nr 3: Grattis till boendet. Hoppas du inte kommer frysa ihjäl, som jag höll på att göra där :p.
Nr 4: Grattis till boendet. Hoppas det fortsätter fixa sej med pengar.

Kommentarer
Postat av: Therése

Du missade tvåan. Och tack! :)

2008-02-28 @ 20:15:32
URL: http://tinytoes.blogg.se
Postat av: Therése

Ahaa.. du tänkte så. Du är inte alltför dum du ibland. ;)

2008-02-28 @ 20:41:41
URL: http://tinytoes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0