WoW.

World of Warcraft, mer en livsstil än ett spel!

Onlinespelet som tagit världen med storm och gjort enorm succé! Skapa din egen personliga karaktär; välj en ras, välj en klass, och dyk in i den enorma världen och slåss tillsammans med, eller mot, andra spelare!
osv...


Visst låter det kul? Låter verkligen toppen. Men vet ni vad? Jag hatar det!
Livsstil? Jo, så kanske man kan uttrycka det. Beroendeframkallande, psykotiskt dravell skulle kanske någon annan säga.
Skaparna har med mening gjort det där j***a s**t spelet beroendeframkallande,
och det är många som faller för det.
Jag förstår att det kan vara roligt att sitta och spela, men va f**n det måste ju finnas någon gräns!
Jag undrar hur många timmar det läggs ned på att först nå level 70, sedan spela alla instancer, arenor och allt annat som ska göras. Jag får ståpäls i nacken utav att bara tänka på det!!

Jag HATAR äckel-päckel-bajs-WOW
Så ni vet :)

Kommentarer
Postat av: Lottie

Hon är galen, den där Alex. Spara inte på krafterna, låt dem flööööda!

2008-02-13 @ 11:35:32
URL: http://snatscho.blogg.se
Postat av: Therése

Jag håller helt med dig på den fronten.

2008-02-13 @ 21:02:51
URL: http://tinytoes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0