Det här är ingen rubrik!

Jaha, nu har jag äntligen kommit hem från changis. Fast det har känts riktigt, riktigt bra, trots en hel del hemlängtan. Tror även att Nova hjälpte till på traven, vad det gäller trivsamheten.
Hon sprang lös på hela deras tomt och njöt av friheten. Hon har inte muckat med en enda liten hund, eller nej nu ljög jag. Hon muckade med Bianca, en äcklig liten irl. terrier, men det gjorde inte så mkt. Fast jag sa ju till henne.
Jag och Leif kom överrens om att jag skulle vara där nästa vecka med.

När jag äntligen kom hem, så satte jag mej i soffan, och blev sittande resten av kvällen. SÅ JÄVLA SLUT! Men mamma och Linda kom upp, och det var trevligt. Sedan kollade jag och Fredrik på en Beck-film, sen så gick jag ut med min pudding. Akilles då. Han har blivit jävligt snygg sedan han kom hem från Ellinor, eller sedan han kom hem var fel uttryckt, när han var HOS Ellinor. Varje steg han tar så ser man alla hans muskler, och alla hans nerver i bakbenen! Han är riktigt uppdragen i midjan (min mamma påstod att han var på gränsen till mullig förut, men phft! Vilken dynga :p) och har bra kondis. När vi kom till solskensvägen (fråga inte varför jag skrev vart, ni vet säkert ändå inte vart det ligger men men) så tränade vi lydnad, och det gick skitbra! Han gick KANONFINT, hans matte blir tåååå toolt! :D

Nu ska jag hoppa in i duschen, och sedan dyka ned i säng. Borde antagligen sovit nu, men blev tvungen att betala några räkningar, lite sent om sider, så jag prioterade. Sedan har jag äntligen betalat Fredrik 1000kr för den här månaden, men han vet bara om 500 än så länge. Blir nog en glad överraskning för honom :)
Sov gott.

Kommentarer
Postat av: Fru E

Hehe, ja det är otroligt skönt att skriva av sig!

Jaså, men du bor väl med F? Ska du flytta till eget?

Jag skulle vilja ha nåt större, men funderar än så länge bara:)

Sugen på att bo med mig?=P

Det skulle ju faktiskt vara nåt att fundera på....

Jag ska ringa dig om några minuter:)

Puss på fru

2008-07-19 @ 15:47:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0