Halv-dålig.

Efter prominixen med mops-incidenten så åkte jag och Fredrik till Ica Maxi och inhandlade lite ondöigt skit och en del nödvändigt. Jag fick mr. F att köpa nytt hundfoder, Magnusson. Så nu får vi se hur hundarna reagerar på det. Akilles vägrade äta av den Hallan som fanns i hans skål, han verkade uppskatta det nya. Och det är ju alltid något, bara han inte blir dålig i magen nu, det skulle inte vara så spännande.

När vi kom hem från Maxi gick jag och la mej, mådde så galet illa och till slut så kräktes jag. Därefter sov jag ett bra tag. Fredrik väckte mej när han nästan var klar med maten, och berättade att Richard var här, så vi åt smaskens bakpotatis och fläskfilé, med en del röror. MUMS!
Sen tillbringade jag resten av gårdagen med att prata med Angelica och hade ruggigt kul, prata om allt som händer, sånt som bara hon och jag vet och förstår! :p

Inatt drömde jag att jag och Jannicen var på fest, så skulle jag låna kläder av henne och hon kom med en ikea-påse (internskämt), när jag vaknade så skrattade jag ihjäl mej. :D :D

Nej, nu ska jag ta ut hundarna.

Kommentarer
Postat av: Cassandra

Jag är hemskt ledsen, men jag har verkligne inte haft tid att fixa bloggdesigner, har inte suttit vid datorn så mycket nu under sommaren, och istället för att snabbt göra designen då jag sitter där vill jag ha någon timme på mig att göra klart dne, minst. Och det är flera som väntar på sina desgner och jag är jätteseg, men den kommer snart, det lovar jag! Håll till godo så ska jag se om jag hinner fixa den tills i helgen! Eftersom det inte kostar någonting så tycker jag inte heller att jag behöver stressa, eftersom jag lägger ner mycket energi på designerna får det ta den tid det tar. Men snart kommer den, promies!



Kram

2008-07-30 @ 08:37:21
URL: http://unikacassandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0