Födelsedag nr 21.

Grattis grattis grattis till mej själv! Idag fyller jag 21år. Japp, 21år. Nu har jag verkligen gått förbi stadiet ung. Eller så.
Det är snack överallt om firande hit och firande dit. Vad önskar jag mej? Osv. BLÄÄÄÄ!
Jag ville ta Wilma och åka iväg hela dagen, och inte ha på mobilen och bara försvinna men det blir inte så.
Nu har jag kommit till det stadiet (eller återgått till?) att jag inte vill fira. Inte alls. Det känns så jobbigt.
För alla har pissigt om pengar, så ska dom punga ut pengar, som dom egentligen inte har råd med, och dessutom sitta och försöka komma på en present som passar mej. Nej, jag är inte den som alltid vill ha dyra presenter, men jag vill ha presenter med eftertanke. Som ex. i studentpresent av familjen Ekström fick jag asfina, stora tekoppar, för att dom vet att jag dricker en hel del te. Jag vet iofs inte vad det kostade, men på flera familjer blev det inte så mkt, hoppas jag, och i den presenten fanns det verkligen en tanke!
Det finns en person som jag verkligen vill ha present av, och det är min bror. För att det på något sätt betyder så mycket. Han brukar försöka ge mej exakt vad jag vill ha (som tex. kreta-resan, peak-jackan), och jag behöver inte dö av dåligt samvete när han lägger ned pengar på mej, utan bara känna mej bortskämd och glad.
Missförstå mej rätt, jag älskar presenter och överraskningar, men inte när det är ett måste. Jag känner själv, "ååh nej, nu måste man köpa något, VAD ska jag köpa??" Missförstå mej rätt här med, det är kul att ge bort saker med, som vissa saker till mamma, Anita eller Sissi, där jag verkligen hittat något som jag känner "åh, den här är Anita!", men inte när det är ett måste! Det får mej att vilja kräkas.

Det finns en sak som jag faktiskt skulle vilja ha av familjen Ekström/Dalhberg. Förstoringar av mina änglar, William&Wilma.

Usch och fy.
Önskelista:
Starlight, av min käre pojkvän. (Nej, han behöver inte pröjsa, bara säga ja.)
Kläder.
Hemsaker, typ fräscha gardiner, eller tavlor. Möjligtvis fler saker till min teservis-samling, typ koppar.
Pengar, pengar, pengar.
Resa?
Överraskning. Typ middag, krogkväll, utflykt.

Men som sagt, mest av allt vill jag ha Starlight.

För fler bilder klicka här.

Men så, vad händer idag? Jo, jag ska S-O-V-A, som jag gjort de senaste dagarna. Sedan ska F bjuda mej på Grekiska Kolgrills Baren. Sen ska vi gå ut med Akilles. Det är det jag längtar efter mest. AKILLES.





En tävling som jag absolut tycker att ni ska vara med i!!
Klicka här för att komma till tävlingen!



Kommentarer
Postat av: Mariella

tack :D

japp det är det!

2008-06-26 @ 01:20:14
URL: http://sweetwishes.blogg.se/
Postat av: emelie

svar: va kul! då skriver jag upp dig! =) ha en trevlig kväll!

2008-06-26 @ 15:27:36
URL: http://emeliesplace.blogg.se/
Postat av: Mariella

Grattis i efterskott!

hmm skulle jag nog kunna göra men just nu har jag inte tid :P men kanske nästa v.

2008-06-27 @ 17:38:06
URL: http://sweetwishes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0