Mensbarn/babianarsel?

Eftersom jag har ett mensbarn hemma, så har Akilles blivit inackorderad på SöderbyGårdsväg. Där är han mittpunkt och får hur mycket uppmärksamhet och annat som helst.
Nova sover och sover och sover, antar att hon tycker att det är jobbigt att löpa. Hon ser verkligen ut som ett babianarsel, förutom den röda färgen. Vulvan på henne är så svullen, stackarn!

  




Vi hade inga speciella midsommar-planer, men vi åker ned till F's föräldrar. Har insett att det kommer bli ganska mycker folk...
Hasse&Anita, Matte&Sissi, William,  Wilma, Emmily, Fredrik&jag, Ellinor&Chrille, Marcus, Emelie&Kim, Rebecca&William och sedan Linda&Richard. Plus att Hera&Devil och Akilles kommer vara där. Så japp, en del kommer det bli. Men jag tänkte att jag inte skulle komma dit förens på kvällen, pga att Nova inte kan vara hemma själv så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0