Nya trosor.

Idag mötte jag upp Ellinor och Marcus och Linda i tumba, så gick vi och handlade på Willys inför imorgon. Usch och fy säger jag bara, folk är ju som galna nu när jordgubbar och färskpotatisen är aktuell. Det var kaos där inne, och jag kände ångesten steg, men jag bemästrade den och handlade mitt. När jag skulle där ifrån så ringde mamma och frågade om vi skulle gå ut med hundarna tillsammans, så vi åkte ut till Lida där mamma la 4spår till Nova, och hon gjorde det hela gallant, jag blev så stolt.
Sedan efter lite ändringar på matte så gick hon jättefint fot också :D

Därefter så ringde bror min och ville att jag skulle följa med honom till Huddinge, där han köpte ett par badshorts till sej, ett par örhängen och en parfym till Erika och två par Björn Borg trosor och spray till mej :D:D
Jag bara älskar trosorna, helt underbara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0