Anson Road Cappuccino Girl.

I hallen har vi en garderob med bara djursaker, så höll jag på att rota där i efter en påse kattmat som jag tänkte ge till min mamma (dock hittade jag den inte) och självklart ville alla djuren vara med och hjälpa till men eftersom Maja är den som är minst så kom hon in i garderoben medans dom andra fick nöja sej med att vänta på varsin sida om matte.
Maja dök ned efter något där, jag brydde mej inte så mycket förrens hon dök upp med en stor leksaksmus, som hon nu har sprungit med i munnnen fram och tillbaka i hela lägenheten.
Så fångade jag en ganska fin bild när hon leker under våran säng... (fast jag har redigerat bort lite omkring, då Akilles fäller så galet mycket, så det ser ut som vi inte har dammsugit där under sedan vi ställde dit sängen, fast jag faktiskt gjorde det för 3dagar sedan men men...)

image68


Anson Road Cappuccino Girl aka Maja
 21mars 2008

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0