Dagen Måndag.

Måndagens uppdrag:
Tvätta. Tvättiden börjar 07. Hoppas jag kommer upp för en gångs skull.
Städa. Hall, V-rum och sovrum. Kanske det blir i hallen också.
Ut med hundarna. Kommer bli knepigt. Ingen av dom gillar regn. Och vet ni vad? Det regnar.
Fika med mamma. Försöka få henne att komma hit och dricka det the som hon inte fick sist hon var här.
Ljusparty. Hos Sissi. Och äta där.



Jag har iaf börjat tvätta. Fått in allt i maskinerna. Var en hel hög sen till tvättstugan, men det gjorde inte så mycket eftersom morgontiden är så lång. Så allt (nästan) är tvättat (missade 2 tröjor. Irriterande).

Hundarna är ju kissade, så vi får se om de vill ut på en lite längre promis snart. Eller efter 12-tiden.
Jag har dragit igång musik här och känner mej på städhumör, är ju uppe relativt tidigt så har heeeela dagen på mej :) Jag älskar att känna den här känslan. Att faktiskt vilja göra någonting. It's a lovely feeling! Att inte bara känna sej orkeslös och håglös.  Så jag ska nog sätta fart här medans jag fortfarande har den känslan i kroppen, så kanske jag får en del gjort, det vore ju trevligt. :)

Ska ringa jobbet också. Får se om jag orkar det idag... ska fråga om jag också kan få träningskort, även fast att jag är sjukskriven. Det skulle vara bra, lokalen ligger på Huddinge sjukhus, så det är relativt nära här ifrån, bara 10min med buss, så lite längre om man går. Men det blir nog buss från början. Vill inte lämna Nova allt för länge. IAf inte i början. Jag är lite priviligerad med den hunden, på den punkten. Att jag kan vara hemma med henne, och inte har behövt lämna henne så ofta, och så tidigt. :)

Kommentarer
Postat av: Therése

Jag pussas inte Med Robin, jag pussar På Robin. STOR skillnad. :D

2008-03-10 @ 13:01:32
URL: http://tinytoes.blogg.se
Postat av: Anonym

Hehe, saknar också den känslan, att vara pigg för en gångs skull. Ses snart igen gumman, trevligt på ljuspartyt. kramar

2008-03-11 @ 01:58:46
URL: http://sweetmc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0