Ett meddelande.

Ett meddelande till er som försöker ringa mej: Jag har ställt in på min mobil att avvisa alla samtal (förutom Fredrik's) för att jag för tillfället inte orkar prata med någon.
Jag mår väldigt dåligt just nu, och har en massa biverkningar på mina nya mediciner, så som hemska mardrömmar (skillnad på hemska och jobbiga...), smärta i kroppen, allmänt snurrig, svårt att äta mm.

Jag ber om ursäkt, men jag orkar inte. Vill ni ändå ha tag på mej, så ring hem (till Tullingenr:et), sms:a eller maila. Lovar inte att jag svarar, men det är större chans.

Min mamma ska ha världens största eloge för att hon nästan varje dag tvingar ut mej, bla i skog, så jag iaf. har chans att uppskatta mina hundar.

Kram på er.


Kommentarer
Postat av: H.E.R.T.I.G.I.N.N.A.N af Uppsala

då var granskningen färdig

2008-03-16 @ 10:09:09
URL: http://veckomagasinet.se
Postat av: Helena

Gumman då. *Styrkekramar*

2008-03-17 @ 09:24:24
URL: http://soderbona.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0