Min söta Akilles.

Idag har varit en hemma dag, en inte-göra-något-dag. Iaf så började den så, sov till 12 typ, sedan var det tvättstuge-time.
Men orkade inte byta sängkläder, så bokade en tid på torsdag också.
Egentligen skulle ingen komma och jobba med köket idag, men Hasse kom ändå iaf så nu blir det väl lite gjort, hoppas jag iaf :)

I porten brevid så bor det en springer spaniel tik, som heter Wilma, så stod jag i fönstret och kollade när hon och hennes husse lekte i snön, det såg verkligen härligt ut, så ropade jag på Akilles och så fort han såg henne så började han vifta på svansen och pipa, och rusade mot dörren, han ville också ut och leka med Wilma, men när vi väl hann ut så hade hon redan gått in, oj vad han blev besviken! Han såg verkligen ut som ett barn gör om man skulle ta godis ifrån dem... Puppen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0