Påskafton.

Igår hittade jag Nova's första finne, så nu börjar hon bli stor tjej :p

Vi åkte ned till F's föräldrar, som alltid på högtider, men denna gång bojkottade vi maten, pga oskriven anledning. När vi kom ned så var hela gänget där, Anita, Hasse, Matte, Sissi, William, Wilma, Ellinor, Marcus, Emelie, Kim, Rebecca, William (2) och Richard. Vi satte oss och hade trevligt, och fick en del pikar om att vi inte var med på maten, men men.
Allt eftersom kvällen fortled så fick både jag och Fredrik i oss en del att dricka, Richard blandade margaritas, mmm, dom satt fint i huvudet på Andersson. Eftersom Kim hämtade oss när vi skulle ned, så fick vi gå upp när vi skulle hem, men det var bara bra, även fast de backarna, från Parkhem till Tullingeberg, inte alls känns lockande i det tillståndet, den kylan och den tiden :p
Men helt otroligt hur söt Fredrik blir när han är full :) Många andra blir så klängiga och dryga (Inga namn nämnda) men han blir bara flamsigare och sötare. Och lite "vattning" i ögonen. Min min.
Det var lite drygt att se Sissi, hon har tappat så mycket i vikt och i färg efter att hon förlorade så mycket blod. Blir lite orolig för henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0