Tråk.

Namn: Alexandra
Födelsedag: 26 Juni
Hemstad: Stockholm
Ögonfärg: Blå
Hårfärg: ? Brun/Blond
Stjärntecken: Kräftan
Skostorlek: Alldeles för stora.
Skor i dag: Mina slitna sneackers.
Mål för året: *censur*
Piercings: 3 +vanliga hål i öronen.
Tatueringar: JAPP :) En.
Namn på barn: På mina? Nepp, inga än. Förutom Akilles, Maja och Nova förstås ;)
Vad vill du bli när du blir gammal? Klok?
Drömjobbet: Typ hundpsykolog, eller beteendevetare inom hund :)
Favoritmat: Korvstroganoff. Och Fredrik's köttfärssås.
Sport: Hockey.
Glass: Nogger är gott
Godis: Alldeles för mycket.
Låt: Cascada -Every time we touch.
Helgdag: Midsommar
Årstid: Sommar! Fast jag gillar våren med, jag brukar må lite bättre vissa stunder då.

Senast du...
Skrattade? Alldeles nyss.
Grät? hum, minns inte. Men någon dag sedan.
Kollade på film? Igår, med F och Becca och hennes William.
Drog ett skämt? Hum... idag säkert?
Sjöng en sång? Idag.

Just nu...
Vad ser man utanför ditt fönster?
Mest lampor från vägen, och så lite träd.
Lyssnar du på musik nu? Nepp.
Vad har du på dig? Kläder? Topp, jeans.
Vad är det på din musmatta? Inte mkt. Den är lila och alldeles jätteskön.

Har du...
Blivit kallad hora?
Jodå. Det har nog allt hänt.
Ljugit om din ålder? Absolut.
Bråkat utan anledning? Alldeles för ofta.

Har du under den senaste månaden...
Druckit alkohol? Ja.
Rökt? Ja.
Shoppat? Nej.
Skejtat? Nej
Bakat? Nej.
Motionerat? Ja.
Solat? Nej
Haft sex? Ja.
Pussats med någon? Ja.
Pratat i telefonen mera än i 60min? Japp.

(Hur många...)
Kan du lita på?
Vet inte riktigt. Olika personer för olika saker.
Vet allt om dig? Hum, finns det ens någon som vet ALLT?
Längar du efter? Att få tillbaka mitt kök! Fast i finare form.



För övrigt är detta mitt 100:e inlägg...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0